2013. december 17., kedd

Megcsinálom!!!!!!!! 2010-01-15

Kezdem a legfontosabbal ma reggelire ettem egy kis méretű csokis croissant max 200-250 kcal lehet, csak saccolok nem túl pontos de begolyózni sem akarok hogy mi mennyi,mikor hogy......most nem rég ebédeltem,egy öklömnyi mennyiségű rizi-bizi,rántott csirkemell kb. egy tenyérnyi adag és ecetes uborka sali.Ez kb. olyan 500-600 kcal lehet ma még egy joghurt meg egy túró rudi és slussz.De még 4 óra előtt!!! Ja ma kis takarítás lesz,a gyerkőccel reggeli után sétáltunk egy bő órát,ha lehet mi mindig gyalogolunk......mert jobb mint ácsorogni a buszmegállóba meg még fittebb is leszek tőle :) 
Este meg lenyomok egy Norbi féle aerob tornát vagy egy kick boxot de ez az utóbbi még új szóval addig kisilabizálom mihez lesz kedvem.Heti 2-3 tornát próbálok beiktatni de ez nem mindig jön össze(kicsit lusta disznócska vagyok). 
Egy a lényeg hogy ne akarjunk azonnal mihamarabb lefogyni rám is évek alatt jöttek a kiló :( erről csakis én tehetek,és tudom hogy most ésszel csinálom az életmódváltást és tartós lesz a fogyásom,igaz lehet 1-1.5 vagy 2 évbe is fog tartani de akkor is MEGCSINÁLOM és még 50-60 éves koromba is nem akarok 80 kg-nál több lenni!!!!! 
Még egy jó tanács vagyis inkább meglátás hogy nem szabad kiéheztetni magunkat.Ha én édességre vágyom akkor túrórudit eszem vagy kakaós kekszet......de csak délelőtt max délután 14óráig.És csak egy keveset.Van hogy egész álló nap reggelire túrós sütit ettem ebédre egy somlóit uzsira egy kis sütit megint és másnap 60 dkg-val voltam kevesebb,de akkor azon a naponta csak édesség hogy "kielégítsem magam". 
Még egy fontos dolog ha nagyon nem akar elindulni a fogyás még 1 hónap múltán sem, akkor irány a háziorvos teljes vérvétel és onnan kiderül mi a baj???Csak el kell mondani a dokinak hogy fogyni szeretnénk és mit javasol......stb. 
Na jó most már eldugulok mert szófosásom van :))) 
KITARTÁS CSAJOK!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése