2014. január 27., hétfő

0-24 órás Celeb les!?

Már elég régóta érik bennem ez a bejegyzés. Már csak azért is, mert személyesen kifejtettem Barátnőmnek a véleményem erről a celeb lesről! És bólogatva -néha röhögve helyeselt,mert  rátapintottam sok esetben a lényegre!
Na,de hogy miről is van szó!????
Csak arról,hogy van ez a néhány közösségi oldal( természetesen nem az iwiw-re gondolok,ahová szinte már senki sem jár, én  is csak a kedvenc zenéim listázott változatát szoktam alkalmanként meghallgatni).
Ezen a közösségi oldalon ,pedig számtalan híresség és celeb is szintén felregisztrál.
A celeb fogalmával szerintem mindenki tisztában van most már. Jómagam azokat sorolom közéjük,akik nem  tettek le olyan mértékű vagy elismert dolgot az asztalra, ami miatt a híresség vagy ismert ember jelzővel illessem őket.
Mégis azt látom,hogy olyan mennyiségű tetsziket kap az oldaluk,hogy nem értem mi az amiért rajonganak az emberek. Mert ha valakit én szeretek,mert klassz könyveket ír vagy mert jó színész és szeretem a filmjeit,az még oké. De mert valakinek a felesége vagy mert egykor időjósként és ex szépségkirálynőként tündökölt és mára már semmi kézzelfoghatót nem tud felmutatni.......nem értem a médiában való szereplését..... tényleg!
De szerintem a tetszikelések hátterében, mindössze annyi van,hogy az emberek kíváncsiak egy olyan ember életére aki úgymond nem átlagos életet él. Tehát nem kel fel hajnalban és kajtat be tömegközlekedéssel vagy az 5-15 éves autójával....amire csillagászati összeget fizet hála a devizahitelnek.......és menet közben meg azon filózik,hogy de jó lenne ha már meló vége lenne . És legalább dupla annyi fizetést kapna............
Aztán mikor este leül kicsit a gép elé és megnézi ezen celeb "hősnők" napi posztjait, mit lát!??????
Csak azt,hogy reggel felkelt sütött a nap  és ez mennyire fantasztikus! És a luxus házában-lakásában luxus cuccokba belebújik, útra kel a gyerekekkel és még munka előtt edz legalább 1 órát,majd  dolgozik és megy ide oda interjúkat ad,itt is ott is megjelenik, persze  makulátlan csodásan friss és kisimult arccal tökéletes sminkel és még sütit süt a gyerekekkel ,hogy a férjét-apát friss süteménnyel várják.....szóval ezek után, Te aki esetleg likeoltad az oldalát..............joggal érezheted magad szarul!!!!!!!! Mert Te max akkor vered magad glancba, ha pár évente eljutsz egy lagziba vagy szalagavatóra és akkor sem lohol utánad egy tv stáb. És lehet,hogy a te szobádba is besüt a nap, csak nem tudsz neki felhőtlenül örülni,mert az a lakás még vagy 15-20 évig a banké! És ha még ki is alszod magad ,akkor sem lesz olyan kisimult az arcod, hisz nagyobb gondjaid is vannak annál mint ki mit állít rólad valótlanul a sajtóban!
Félreértés ne essék, semmi rossz szándék nincs bennem ezen Celeb hölgyek és urak iránt! Mindössze csak annyi a megállapításom,hogy jelentős része egy olyan elérhetetlen életet állít elő ami egy hétköznapi nő számára részben vagy teljességgel kivitelezhetetlen!
Mikor megnézem nem egyszer ezeket az oldalakat.........igen bennem is megfordult néhány olyan gondolat" hogy de jó neki, és klassz lehet egy ilyen álom otthonban élni és klassz cuccokat felvenni,aminek még az árát sem kell megnézni és úgy tündökölni a férjünkkel,hogy valóban elhiszem, hogy nálunk aztán soha semmi veszekedés nincs" .........de aztán visszazökkentettem magam, hogy na PONT EZÉRT NEM LIKEOLOM és nézem nap mint nap,miket posztolnak a celebek! Mert nem ér annyit,hogy az én életem ami hazugság lenne azt állítani,hogy mindennap tökéletes és boldogságban telik, de akkor is az ÉN ÉLETEM és biztos lehetne jobb és klasszabb, de akkor is az enyém és úgy élvezem ahogy éppen van! Nem hasonlítgatom máséhoz és nem fogom magam rosszul érezni,hogy nem egy luxus otthonban kelek fel nap nap után. Inkább örülök annak,hogy viszonylag sok időt tölthetek a Kislányommal , az úgy is megfizethetetlen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése