2014. március 24., hétfő

Mini krémes


Kicsit másképp.
A TV Paprikán láttam az alap ötletet.
Ugyan vendéglátós sulit végeztem De töredelmesen bevallom,hogy nem igen tudtam magam rávenni a leveles tészta hajtogatására. Szerintem a rétes  tészta után,ez az ami igen nehéz egy háziasszonynak.
Na de ebből csak azt szerettem volna kihozni(amolyan mentegetőzés volt ez),hogy vettem mirelit leveles tésztát. Ebből következtetni lehet a receptre,hogy totál egyszerű és könnyű elkészíteni.
Mert csak időben ki kell venni a mélyhűtőből, ki kell nyújtani, de nem túl vékonyra,mert akkor kis lapos lesz. 5x5 kockákra vágtam a kinyújtott tésztát. Sütőpapírral kibéleltem egy laposabb tepsit ,majd közepes fokozaton megsütöttem. Nem kentem le sem tojással sem semmivel.
Még melegében,(azbeszt kezűek előnyben) félbe veszem őket, hagyom kihűlni.

Krém

Tejszín ízesítésű pudingport készítettem hozzá,szerintem  ezt mindenki eltudja készíteni(zacskó hátulján vannak az instrukciók:)
De,hogy ne legyen olyan pudingos beütésű, ezért mikor kihűlt a puding, kikevertem egy kis margarinnal.

A szétválasztott tészta közé töltöttem habzsákkal. Sőt a tetejére is egy kis pöttyöt tettem, rá a málna porcukor. És kész. Gyorsan megvan ,nem kell hozzá nagy szaktudás,nem költséges és még finom is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése